REGULAMIN PROGRAMU RABATOWEGO MIASTA PIONKI
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady korzystania z Kart Rabatowych: Pionkowski Laur Młodzieżowy, Karta Wolontariusza, Karta Pionkowskiego Studenta, zwanych dalej Kartą.
2. Organizatorem projektu i wydawcą Kart Rabatowych jest Urząd Miasta Pionki (Al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki), zwany dalej Organizatorem.
3. Partnerami Programu Rabatowego są instytucje samorządowe oraz pionkowskie firmy handlowe, usługowe, rozrywkowe, sportowe i edukacyjne, które deklarują uczestnictwo w projekcie na zasadach określonych w Deklaracji Uczestnictwa w Programie Rabatowym, po uzyskaniu pozytywnej opinii Organizatora.
4. Karta uprawnia jej posiadacza do uzyskania zniżek i rabatów oraz skorzystania z ofert specjalnych oferowanych przez Partnerów Kart.
5. Karta oraz związane z nią zniżki i rabaty przysługują jej posiadaczowi od momentu otrzymania Karty przez kolejny rok.
6. Każdy posiadacz Karty zobowiązany jest do zaakceptowania i przestrzegania niniejszego regulaminu.
7. Organem przyznającym Karty Rabatowe jest Burmistrz Miasta Pionki.
II. Postanowienia dotyczące Karty
1. Posiadaczem Karty może zostać:
1) uczeń szkoły podstawowej, gimnazjum oraz szkoły ponadgimnazjalnej zlokalizowanej na terenie Miasta Pionki.
2) student szkoły wyższej, bez rozróżnienia na uczelnie publiczne i niepubliczne oraz typy studiów, z wyłączeniem studentów studiów doktoranckich, który jest mieszkańcem Pionek.
2. Karta jest imienna, wydawana bezpłatnie na okres jednego roku.
3. Przy odbiorze Karty użytkownik zobowiązany jest do okazania aktualnej legitymacji szkolnej bądź studenckiej.
4. Posiadacz Karty ma prawo legitymować się tylko własną kartą i nie może udostępniać jej osobom trzecim.
5. Karta jest ważna tylko w przypadku posiadania aktualnej legitymacji studenckiej lub uczniowskiej.
6. Karta wydawana jest w Urzędzie Miasta Pionki (Al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, Wydział Promocji, Kultury, Turystyki i Aktywności Lokalnej pokój nr 207, tel. 516 276 187) lub innym miejscu wskazanym przez Organizatora.
7. Ilość kart jest nielimitowana.
8. Karta obowiązuje we wszystkich miejscach i punktach kulturalnych, rozrywkowych, sportowych, edukacyjnych, rekreacyjnych, usługowych, handlowych, gastronomicznych, deklarujących uczestnictwo w projekcie, jako Partner oraz oznaczonych specjalnym logiem Programu.
9. Lista Partnerów programu i oferowanych zniżek dostępna jest na stronie www.pionki.pl/pionkowska_młodzieżowa_karta_rabatowa/
10. Z uprawnień wynikających z posiadania Karty można korzystać wielokrotnie.
11. Posiadacz Karty ma obowiązek każdorazowego okazania Karty Partnerowi.
12. Przedstawiciel Partnera ma prawo poprosić Posiadacza Karty o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby, posługującej się Kartą.
13. Posiadacz Karty, któremu bezpodstawnie odmówiono skorzystania z możliwości rabatów, jakie umożliwia Karta, jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Organizatora.
14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wycofanie się Partnera z projektu bądź nierzetelnego świadczenia jego usług oferowanych w ramach Karty.
15.W przypadku zagubienia lub zniszczenia Karty prosimy o kontakt z Organizatorem (Urząd Miasta Pionki Al. Jana Pawła II 15, Wydział Promocji, Kultury, Turystyki i Aktywności Lokalnej pokój nr 207, tel. 516 276 187).
III. Postanowienia dotyczące Partnerów
1. Współpraca dla Partnerów Programu Rabatowego jest bezpłatna.
2. Partnerzy przystępujący do Programu zobowiązują się do udzielenia oferty promocyjnej określonej na mocy Deklaracji Uczestnictwa w Programie Rabatowym Miasta Pionki zawartej z Urzędem Miasta.
3. Partnerzy sami decydują o rabatach (zniżkach), a ich wielkość może być różna dla każdego typu Kart.
4.Partnerzy Programu Rabatowego wywieszają w miejscu widocznym i łatwo dostrzegalnym nalepki Programu ze swoją ofertą rabatową, które dostarcza nieodpłatnie Organizator.
5. Partner może wystąpić z Programu w terminie jednego miesiąca po złożeniu pisemnej rezygnacji w Urzędzie Miasta Pionki.
6. Partnerzy lub ich przedstawiciele mają prawo poprosić Posiadacza Karty o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby posługującej się Kartą.
IV. Postanowienia końcowe
1. Organizator zachowuje prawo do jednostronnej zmiany niniejszego regulaminu.
2.W przypadku zmiany regulaminu posiadacze karty są niezwłocznie informowani
o zaistniałych zmianach poprzez stronę www.pionki.pl, telefonicznie lub drogą mailową.
3. W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu posiadacz Karty przestaje być uprawniony do korzystania z przywilejów, wynikających z posiadania Karty.
4. Przystępując do projektu Karty, uczestnicy akceptują treść regulaminu i zobowiązują się do przestrzegania jego postanowień.